Ekologické parametry se stále hlouběji zakousávají i do automobilového průmyslu. Zejména evropští producenti čelí stále přísnějším ekologickým pravidlům, zejména s ohledem na produkci CO2. Ačkoli se dlouho zdálo, že jediným řešením emisních limitů budou elektromobily, objevuje se i jiná cesta – syntetická paliva získávaná z CO2 ve vzduchu.
Americký technologický gigant se už dlouhodobě snaží zmírnit svůj dopad na životní prostředí.
Současná pandemie coronaviru ovlivňuje životy mnoha z nás, včetně řemeslníků, domácích kutilů, apod. a do jisté míry je jim znemožněna práce se svářecí technikou. Pokud uvažují o nákupu nového zařízení, vybavení, nebo spotřební materiálu, nemusí dnes nutně navštívit jakýkoli kamenný obchod.
Podle údajů Svazu dovozců automobilů (SDA) došlo v loňském „koronavirovém“ roce k silnému propadu registrací osobních i nákladních automobilů. Navzdory tomu ale výrazně rostl celkový počet registrací nových vozidel s alternativním pohonem, nejvíce u hybridů. Překvapením pak byl výrazný růst počtu nových vozů na zkapalněný ropný plyn (LPG). Na trhu se totiž objevilo několik modelů s tovární LPG zástavbou od Renaultu a Dacie. Vedle toho byly asi 4 tisíce vozů na LPG neboli autoplyn dodatečně přestavěny.